:)

Ovim postom se želim zahvaliti svima koji su trpili moja sranja,da prostite,koji su redovno posjećivali moj blog,ostavljali savjete,suosjećali se sa mnom,pokušavali me oraspoložiti u teškim trenucima.Svima vama jedno veliko hvala jer ipak u posljednjih 50 dana jedinu utjehu sam nalazila na ovome blogu i jedine iskrene savjete sam nalazila baš ovdje.
Meni ništa ne znači ogroman broj komentara ili ogroman broj posjeta.Ne znače mi jer ja ovaj blog nisam napravila da bih postala ”popularna” ili nešto slično.
Napravila sam ga radi sebe jer znala sam da ovdje ću moći naći iskrene ljude sa mnoštvom iskrenih savjeta,osobe koje će me bodriti kada treba.To su sve stranci,priznajem,jesu.
Ali ipak , baš ti stranci su me upoznali onakvu kakva sam.I dali mi odlične savjete.
Hvala vam na svemu,trudit ću se i dalje da pišem redovno.Radi vas,radi sebe. :).
Ovdje na blogu,svaki post je 100% iskren.Barem kod mene.Zato se i zove ‘dnevnik jedne tinedžerice’ :).
Moj mali javni dnevnik.

Hvala vam , dobri ljudi :).

Priložila sam i sliku koju sam maloprije slikala putem photo scape-a.
Danas je prva hiljadarka posjeta.Napravila sam blog prije tačno 50 dana i već hiljadarka i Bgm 102 komentara.Ponavljam,ne znači meni to toliko ali sam iznenađena.Jer kada sam pravila blog bila sam ubjeđena da neće ni 200 posjeta dostići.
Ali eto :P.

btw. imam mnogo toga da vam pričam,ali malo kasnije,dok se ‘odmorim’ :).

Komentariši