16.

Imali smo mi ljubav..Nije da nismo.Bili smo mi i sretni.Još se sjećam onih sretnih dana..Ti i ja i .. niko više. Samo ti i ja.Imala sam osjećaj da možemo osvojiti čitav svijet kada nam se prsti dotaknu.Samo toliko..Sjećam se i dana kada smo prolazeći ulicom viđali ljude uprtih prstiju u nas dok su njihove usne izgovarale riječi ”tako su slatki”.Imali smo mi ljubav iz bajki,istina.Izgledalo je da niko ne može da naruši naš odnos.Izgledalo,da..izgledalo.Problem je bio što je samo izgledalo tako.A gdje smo sada mili moj?Nema nas,nema više ni tih ljudi koji su nas hvalili..Možda su nam urekli,a?Možda je do toga..Bili smo pravi par,ali u pogrešno vrijeme.Sjetiš li me se nekada,ponekad se zapitam.Sutra je taj dan..Sutra je 16.1.
Početak naše ljubavi.Ko bi rekao da je prošla godina od tada.I eto,još uvijek živiš u meni.I nijedan drugi nije ti,neće nikada ni biti.Nijednom drugom ne dam blizu sebe.Šteta,šteta za mene.

Nisi savršen,ali si učinio da mi jedna godina bude savršena.Sada više ništa nije isto,nikada više i neće biti.Krenuli smo svojim putem.To je jasno.
730748_350038495103652_1572265009_n_large

Komentariši