.

Prihvati činjenicu,glupa si! Da,glupa sam.Ali imam opravdanje za svaku svoju glupost. LJUBAV! Riječ koja opravdava i najveće gluposti koje čovjek učini.Vidjeli smo se danas.Ja,kao malo dijete,sva sretna čim ugledam njegov lik.Prišao mi je.Gledao me onim svojim očima.Ubijao me njegov pogled.Naravno,tada mu cure nije bilo.Ja sam,izgleda,zamjenska karta.Tek to sada shvaćam.Neki mi govore da on voli mene,da obratim pažnju kako trči za mnom kada me vidi.Ali,ja ne mogu vjerovati u to.Bojim se da sam ja rezerva samo kada tu nije njegova draga.Zna se da je MENE prvu želio a da sam se ja nešto dvoumila.Da li je ta želja nestala? Ne znam.Samo znam da kad god me vidi prilazi mi,a ja sve dozvoljavam.Trebam staviti tačku na to već jednom.Ima djevojku!Njoj piše da je voli,dok mene ganja kad me vidi.FUJ!Ne znam šta da radim više.Da nisam toliko slaba na njega davno bih stavila tačku na sve ovo,davno bih mu rekla da mi ne prilazi više ali taj neopisvi osjećaj kada mi je u blizini jednostavno mi ne dopušta da izgovorim riječ NE! Boli me sve ovo,užasno boli.Dvoličan je skroz,fuj.
Samo da mi ga je preboliti,najviše od svega želim to sada.Ili jednostavno da prekine s njom,da ne igra na dvije stolice.Ili da meni uništi svaku nadu i završi ove igrice sa mnom! Jer ja nisam igračka,dragi moj.To što sam tako slaba na tebe ne treba da ti bude motiv da me uništavaš svojim igrama.

Komentariši