.

Došao nam je taj dugoočekivani dan,taj 22. april..Dan kada moja ljubav puni 17.godina.
Iako sam ti već sve rekla u onoj dugometražnoj poruci,bio bi red da i ovdje ”malo” filofoziram.
Prije svega,SRETAN TI ROĐENADAN MOJA LJUBAVI,neka ti ovo bude najsretniji rođendan do sada,da od ovog 22. svaki dan ti bude ispunjen samo veseljem i srećom.
Želim ti i da zauvijek budemo ovo što smo sada,jer to se riječima ne može opisati.Volim te najviše,a evo i par stvari zbog čega:
– zbog našeg 23. septembra,zbog onih naših noćnih dugometražnih poruka i ”trač partija”,zbog januara i februara (znaš ti zbog čega i koga),zbog naših svakodnevnih kašnjenja u školu,zbog MEDE i IKICE,zbog svih onih izlazaka,glupiranja,prepiranja,koncerata,šopinga,”vježbanja” hemije i njemačkog,zbog razumjevanja,iskrenosti,povjerenja,savjeta,zbog onog mog ”dosado jedna”  a ustvari mislim ”srce moje”,zbog one šoljice,zbog ”Dalilin i Samrin kalendar”,zbog svih stvari koje smo zajedno prošle,zbog svih uspomena,trenutaka i događaja koji će zauvijek ostati u našim pamćenjima,zbog..zbog…hmmm,mislim da toga ima još BESKONAČNO MNOGO!
VOLIM TE NAJVIŠE! JOŠ JEDNOM SRETAN TI ROĐENDAN MOJA LJUBAVI!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Komentariši